Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Miten teillä
Hei Mieli mustana ja muutkin sitkeät naiset.Tunnistin sinun ja Manssin olotilat .Itse elin narsistisen ,alkoholisti miehen vaimona 25 v. Viimeiset 10 v. harkitsin lähtisinkö menemään .Päätöksen lähtemiselleni sain kun aloin miettiä , että onko tämä ainoa elämäni tässä, mitä minä haluaisin loppu elämältäni .Pääti että minulla on vielä paljon elämätöntä elämää jäljellä , enkä halunnut kuluttaa sitä olemalla palkattomana piikana . Minuahan ei enää arvostettu ,puhuteltiin rumasti (vaikka kielsin),sain vain haukkumiset palkaksi . Meiltä puuttui keskinäinen kunnioitus ,sexi-elämä oli loppunut jo monta vuotta aikaisemmin . Itse kaipasin minun huomioon ottamista ja välittämistä ,olisin ilahtunut jos joskus esim. minun vointiani olisi kyselty . Niinpä ilmoitin ottavani ero ,muuttavani pois ja alkavani elämään omaa elämääni .Niin sitten teinkin , mies ei ymmärtänyt ollenkaan miksi ,kaikkihan oli niin hyvin!!!!! Niinpä häneltä lähti (äiti) joka aina huolehti kaikesta ja pyöritti koko huushollin.
Vasta muuttoni jälkeen hänen silmänsä avautuivat ,ja kuulin että hän oli pitänyt minua niin itsestään selvänä ,(siis että olisin jatkanut samaan tapaan). Olisin saanut vaikka kuun taivaalta , mutta en halunnut . Meidän ero on vielä kesken ,menee pidemmän kaavan mukaan (asutaan 2v. eri osoiteessa ). Olemme pystyneet olemaan hyvissä väleissä ,ainakin toistaiseksi.Miehen juominen lisääntyi aika uhkaavaksi ,mutta nyt on pystynyt hakemaan apua .
Itse olen nyt asunut vuoden itsekseni ,nauttinut jokaisesta aamusta ja päivästä , eipähän ole tarvinnut siivoilla kenenkään jälkiä , eikä kuunnella hulluja juopon juttuja.Olen saanut elää vain itselleni , että tää on ihanaa. En ole kertaakaan katunut päätöstäni.Eihän tää loppuelämä nyt menny ihan suunnitelmieni mukaan ,olin ajatellut aloittaa sinkkunaisen vilkkaan elämän ,tansseineen ja elämäni miehen etsimisineen . Nyt se vähän viivästyy ,mut kunhan tästä päästään takaisin normaaliin elämään .......Aion ottaa kaiken ,korkojen kanssa takaisin , ens kesänä tätä muijaa ei enää pidättele mikään.
Joten kaikki naiset jotka notkutte kylmässä suhteessa , miettikää kannattako , vai oliskos teilläkin vielä elämätöntä elämää jäljellä . Ihmisellähän on vain tämä yks elämä ,joten eletään se täysillä ,olishan sitten mitä vanhainkodissa muistelis ,jos muistaa.
Naiset miettikää.......
- Miten teillämieli mustana
- Re: Miten teillämona
- Re: Miten teilläkutri
- Re: Miten teilläManssi
- Re: Miten teilläKsantippa
- Re: Miten teillämieli mustana
- Re: Miten teillägordita
- Re: Miten teilläKisuliini
- Re: Miten teilläSirkku
- Re: Miten teilläKisuliini
- Re: Miten teilläkutri