Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Miten teillä
Sairastuin rintasyöpään ja nyt on avioelämä täysin hukassa. Miehini on etäinen, eikä seksi kiinnosta. Kääntää selkänsä, aina on muka kiire. Olen yrittänyt puhua ja puhua, mutta ei auta.Etääntyykö hän lopullisesti, mitä minä teen????
Olemme viimeksi olleet seksuaalisesti yhdessä heinäkuulla!!!!
ennen oltiin viikoittain. Onko miehelläni ehkä toinen, on tullut mieleeni. Jos jollekkin on niin käynyt, niin mitkä ovat olleet ensimmäiset merkit, olenko jo ohittanut ne?
Olen aivan epätoivoinen, tiedän, että olen huono ihminen ja huono vaimo ja sairaus on minua muuttanut. Toivoisin kuitenkin, että puoliso ymmärtäisi ja puhuisi tunteistaan, koska minäkin puhun.Kaikki mitä nykyään tapahtuu on minun vika ja moitteita tulee joka asiasta, kiitosta en saa mistään, illat hän istuu tietokoneella tulee nukkumaan kun tiedän, että minä nukun jo ja aamulla on kuulemma niin kiire nousta, ettei ehdi edes aamusuukkoa antamaan saati sitten jotain muuta, ennen oli toisin. Hän oli koko hoitojen ajan kyllä tukena ja apuna ja seksi asiat oli ihan hyvin, mutta sitten se yhtäkkiä muuttui. Mitä teen, olen aivan maassa. Rakastan häntä yli kaiken, en halua menettää rakastani, en kestäisi sitä, se olisi loppuni.
Auttakaa, en jaksa enää tätä hylättynä oloa.
Mihin on elämästä kadonnut onni?
- Miten teillämieli mustana
- Re: Miten teillämona
- Re: Miten teilläkutri
- Re: Miten teilläManssi
- Re: Miten teilläKsantippa
- Re: Miten teillämieli mustana
- Re: Miten teillägordita
- Re: Miten teilläKisuliini
- Re: Miten teilläSirkku
- Re: Miten teilläKisuliini
- Re: Miten teilläkutri