Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Miten teillä
Niinpä, ei riitä että joutuu taisteleen tän taudin, kaikenlaiten heikotusten ja kuoleman pelkojen kanssa. Lisäksi tulee muitakin kriisejä joukkoon. Meidän parisuhde karahti kiville, kun tuli nämä metastaasit, ehkä se lähti meneen metsään jo ekasta rintasyöpädiagnoosista.Asutaan kuin kämppikset nykyisin, huonot sellaiset, hän ei paljon juttele kanssani.Jossain välissä kapinoin ja yritin saada asioita kuntoon sekä hyvällä että pahalla, mutta enää en jaksa. Eläköön hän omaa eläämänsä niinkuin haluaa, upottakoon itsensä työhän ja urheiluharrastuksiin.
Mä yritän elää omaa elämääni niin hyvin kuin taidan, usein en nää häntä moneen päivään tai vain muutaman vartin kun hän käy kääntymässä kotona. Elämäni on tosi suppeaa ja tunnen itseni maailman yksinäisimmäksi, toisinaan...
Jäljellä on kuitenkin joitakin ystäviä, jotka soittavat silloin tällöin, että saan vaihtaa ajatuksia. Ja tällä palstalla käyn aina lueskelemassa, mitä teille kanssakulkijoille kuuluu. Väliin tulee halu myös kirjoitella omista tuntemuksistani.
Onneksi yksin oleminen ei ole minua koskaan ahdistanut. Olen mielelläni täällä mökillä, luonnon keskellä, täällä tunnen olevani turvassa. Sitäpaitsi olla yksin yksin ei tee niin kipeää kuin olla kaksin ja kuitenkin yksin.
Mieheni jää usein kaupunkiin, kesän aikana hänkin oli enemmän täällä ja tuntui kuin tässä jotain vielä olisi, mutta nyt kun urheilukuviot ovat alkaneet,hänen aikansa kuluu siellä.
Maalaan, tosin nyt kun nää taxot alkoi en oo paljon jaksanut. Oon ollut niin voimaton, etten osannut kuvitellakaan. Navelbinen kanssa selvisin aika äkkiä tolpilleni. Lueskelen paljon ja ihan pirtin lämmitys ja muut päivän askareet tuntuvan ottavan tosi paljon enemmän aikaa.Tulee myös päiviä (eilinen), etten pystynyt olemaan kuin peiton alla,
Mutta tänään on kuitenkin aurinkoinen hieno päivä,toivon sinulle voimia löytää oma vahvuus ja onni pienistä asioista jokaisesta päivästä. Toivon, että saisit löytää ne vahvuudet uudelleen yhdessä miehesi kanssa, ja muista ettei sinulla ole mitään syytä tuntea itseäsi huonoksi, ei ihmisenä, ei vaimona, eikä naisena.
Jaksetaan yhdessä, kyllä se päivä väliin paistaakin,
Manssi
- Miten teillämieli mustana
- Re: Miten teillämona
- Re: Miten teilläkutri
- Re: Miten teilläManssi
- Re: Miten teilläKsantippa
- Re: Miten teillämieli mustana
- Re: Miten teillägordita
- Re: Miten teilläKisuliini
- Re: Miten teilläSirkku
- Re: Miten teilläKisuliini