Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Kaksi viikkoa vanha tieto syövästä.

Sain kaksi viikkoa takaperin tietää sairastavani rintasyöpää, se oli minulle melkoinen shokki. Olen aina pitänyt itseäni melko terveenä, ei edes kausi flunssat yleensä iske minuun.
Olen 60v. ja pian olisin päässyt nauttimaan eläkepäivistäni, suurin toiveeni olisi ollut, että olisin päässyt nauttimaan niistä terveenä.
Olin seulontatutkimuksessa keskiviikkona ja seuraavana tiistaina posti toi kutsun jatkotutkimuksiin perjantaina. Tiesin silloin sieltä lähtiessäni, ettei kaikki ole kunnossa. Kaksi viikkoa minun piti odottaa ennen kuin sain varmistuksen syövästä.
Kun minulle kerrottiin asiaa, en osannut suhtautua siihen mitenkään,ajattelin sen olevan pahaa unta ja että pian herätyskello herättää minut, ja lähden töihin.
Nyt olen ollut sairaslomalla siitä asti, aika outoa, en ole mistään kipeä vaikka olenkin vakavasti sairas.
Joulu, Uusi Vuosi ja loppiainen siirtävät leikkausaikaa. Alunperin se oli suunniteltu olevan 13.1, mutta kirurgin poissaolo siirtää sitä vielä viikolla.
Tälläiset pitkät pyhät on raskasta aikaa yksinäiselle, kaikki viettävät aikaansa perhettensä kanssa, missään ei tapahdu mitään.
Huomenna kun arki taas alkaa ajattelin ottaa yhteyttä alueeni syöpäjärjestöön, ja kysellä niistä keskusteluryhmistä ja vaikka siitä mahdollisesta tukihenkilöstä. Hyvä olisi saada keskustella jonkun saman kokeneen henkilön kanssa. Minun piti mennä poliknikalle keskustelemaan rintahoitajan kanssa torstaina, mutta hän sairastui ja tapaaminen siirtyi olevaksi 3.1.
Kertokaa minulle, mitä nyt tapahtuu.
seijuli | 26.12.2010 klo 15:41:34