Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

II hoitokerta takana

Hei!
Olin eilen toistakertaa tiputuksissa: Herceptin ja Taxotere.
Kaikki meni muutoin hyvin, mutta vasta neljännellä kerralla saivat kanyylin kohdalleen.
Ekalla kerralla tuli ummetus, nyt olen syönyt jo parin päivän ajna aamuisin neljänviljanpuuroa (tosin ruisleipä ja aamukahvit yleensä toimivat hyvin kodin putkimiehenä) ja otin eilen illalla vielä varuiksi yhden ummetuslääkkeen, niin johan olen käynyt tänä aamuna 5 kertaa veskissä tyhjennyksellä. Olin eilen kuin 7. kuukaudella raskaana, noin vatsan muodosta päätellen, mutta nyt helpottaa.

Tiputusten ajan imeskelin jääpaloja ja onnistuin pitämään niitä myös huulten välissä, katsotaan auttoivatko yhtään. Viimeeksi tuli rakuloita huulin ja kieli kipeytyi noin viikon kuluttua tiputuksista tosi kirveleväksi.
Nyt kuitenkin olo aivan loistava, kortisoonista taas pirtsakkka olo ja posket punaiset.
Ai juu opinpa yhden uuden asiankin eilen. Keskustelin lääkärin kera ja sanoin Cef`ä seffiksi, lekuri korjasi, että se on kef.
Huh mikä moka meikäläiseltä:). Kertoi myös, että kortisoonia ei anneta ceffin yhteydessä, sanoi, että sen vuoksi tuosta ceffistä tulee herkemmin huono olo. Miten teitillä muilla, onko noin?

Veriarvoni olivat suorastaa erittäin hyvät: Hb 129 (edellisellä kerralla 132) leukosyytit 10,1 (8,6) ja trombosyytit 442 (490), senkka 10 (22) Afos eli maksa 85 (80).
Olen postiviisella mielellä: tämä juttu hoidetaan reippaasti pois päiväjärjestyksestä ja laaditulla aikataululla.

Hyvää päivänjatkoa ja viikonloppuja kaikille "siskoille"
Nautitaan syksystä ja läheisimmistämme sata lasissa!
t. Peevikki
peevikki | 7.9.2007 klo 09:25:43