Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äidin poismeno
Minä menetin äitini puoli vuotta sitten. Olin vasta 14-vuotias, kun äitini sairastui rintasyöpään. Äitini taisteli sairautta vastaan lähes 12 vuotta.Surutyöni on ollut täällä monen niin kuvaamaa aaltoliikettä. Nyt taas tuntuu, että olen aallon pohjalla. Tuntuu, ettei kukaan ymmärrä tätä tuskaa. Minulla on yhä isäni ja kaksi veljeäni, mutta heidän kanssaan en tunteistani pysty puhumaan. Poikaystävälleni olen ikävääni itkenyt, mutta tiedän, että hänen on vaikea kuunnella, kun ei tiedä mitä voisi sanoa.
Ystäväpiirissäni ei ole ketään, joka olisi menettänyt jomman kumman vanhemmistaan. Tunnen olevani suruni kanssa ihan yksin.
Äiti on edustanut minulle aina turvaa ja pysyvyyttä. Se tunne on nyt kadonnut. Vaikka olen jo vuosia asunut pois lapsuudenkodistani, tunne siitä, että äiti on siellä taustalla tukena, tapahtuipa mitä hyvänsä, on ollut elämässä kantava voima. Nyt on vain selvittävä yksin.
- Äidin poismenosoleil
- Re: Äidin poismenosusie
- Re: Äidin poismenosurusyksy
- Re: Äidin poismenoKyynelsilmä
- Re: Äidin poismenoKristiina
- Re: Äidin poismenotuulapirkko
- Re: Äidin poismenomelina
- Re: Äidin poismenoMynthon
- Re: Äidin poismenotuulapirkko
- Re: Äidin poismenosurusyksy
- Re: Äidin poismenoAnsa-Q
- Läheisemme ovat kyllä siellä taustallatumma_kisu