Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Äidin poismeno

hei vaan molemmille. mulla on kestävä "tukiverkosto" takana koostuen aivan ihanista ystävistä, sekä äidin ystävistä. Myös äidin kaksi siskoa ovat tukenamme ja mukana mahdollisuuksien mukaan..

olen yrittänyt koko äidin sairauden ajan varautua kaikkeen mitä eteen tulee, pysyä järkevänä kaikissa tilanteissa, välillä paremmin onnistuen, välillä huonommin.. Mutta mitä pidemmälle sairaus ehtii, sitä vaikeampi joitain asioita on käsittää, vaikka luuli olevansa niistä perillä.

itse elän kolmatta vuotta täysin omillani, ja tiedän että selviän tästä, huolettaa veljieni puolesta, ovat niin pieniä vielä..mutta yhdessä äidin muiston voimalla varmasti pääsemme jaloillemme.

nyt on hieman hankala tilanne, kun pari viikkoa sitten tuli tulokset uusimmista kuvista, joutui taas kertaamaan kaiken mielessään, nyt olen jotenkin aivan tyhjänä, välillä tuntuu surettavan niin paljon että lähtisi jalat alta jos antaisi sille vallan..töissä on hirveän vaikea olla, ja sairaslomaa en haluaisi hakea. ajattelen että tulee niitäkin päiviä, kun sitä paljon enemmän tarvitsen...en tiedä mitä pitäisi tehdä...

..tämä oli ihan hyvä päivä äidillä..:)
wilm | 21.8.2006 klo 23:09:32