Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äidin poismeno
Hei soleil (ja muut)Minun tilanteeni on/oli aika samanlainen kuin sinulla. Olen 22 ja äiti kuoli juuri ennen 50v syntymäpäiväänsä vuosi sitten. Minäkin mietin miksi näin piti käydä, meillä olisi ollut niin paljon yhteistä vielä tekemättä ja kokematta. Äiti oli minulle rakkain ihminen ja ikävä on edelleen kauhea. Olen todella katkera siitä, että äiti ei ikinä saanut lapsenlapsia, joita hän niin toivoi. Olen kateellinen ihmisille, joilla on äiti/isä vielä aikuisenakin..
Sinulla on vrmaan vielä epätodellinen olo asiasta etkä ymmärrä että se on totta. Minusta tuntuu vieläkin välillä siltä, että äiti ei voi olla kuollut. Alkaa olemaan varmaan epätervettä kun on tuota aikaakin kulunut. Sitten taas ymmärrän, että äitiä ei ole ja tuntuu kuin ymmärtäisin sen ensimmäistä kertaa, niin pahalta. Ymmärrätte varmaan.
Minulla tulee tosi usein noita hetkiä, että haluaisin soittaa äidille. Minulla oli tapana soittaa ja jutella kun jotakin tapahtui tai ihan muuten vaan vaikka töistä kotiin kävellessä. Nyt en voi. Haluaisin vain kertoa äidille että hän on minulle tärkein maailmassa ja olen pahoillani siitä, että olin/olen niin heikko!
Tulipas taas vuodatettua omaa pahaa oloa. Sinulle toivon jaksamista ja muista kirjoittaa tänne ja puhua, vaikka se sattuukin. Minäkin olen töissä ja itken kuin lapsi... Ulkona on kaunista, yritetään nauttia siitä <3
- Äidin poismenosoleil
- Re: Äidin poismenosusie
- Re: Äidin poismenosurusyksy
- Re: Äidin poismenoKyynelsilmä
- Re: Äidin poismenoKristiina
- Re: Äidin poismenotuulapirkko
- Re: Äidin poismenomelina
- Re: Äidin poismenoMynthon
- Re: Äidin poismenotuulapirkko
- Re: Äidin poismenosurusyksy
- Re: Äidin poismenoAnsa-Q
- Läheisemme ovat kyllä siellä taustallatumma_kisu