Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Äidin poismeno

Hyvä Popi,
Olen niin niin kovin pahoillani puolestasi. Minkä ikäinen olet ja onko sinulla sisaruksia? Tietysti ei iällä väliä, sattuu se äidin poismeno kuitenkin. Saisitko olla äitisi vierellä sairaalassa, jos se helpottaisi sinua?
Ei varmasti huumorisi loukkaa ketään, niin kurjat tunnot on meillä itse kullakin rakkaittemme poismenon johdosta, jos luet näitä viestejämme. Minäkin olen melkein hakannut päätäni seinään kysellessäni miksi miksi miksi??? Lasteni isä myös menehtyi syöpään vuosi sitten, loppu olisi ollut tuskainen, mutta kiitos kipulääkityksen, Olavi ei tullut enää tajuihinsa ja hyvä niin, hänellä oli 40 asteen kuume, hän oli väsynyt ja katkera tälle kauhealle taudille kuinka se voi noin parantamaton olla. Syöpä jätti lapsemme kasvamaan ilman isää. Täll hetkellä erityisesti minäkin olen taas aivan neuvoton enkä tiedä mitä huomenna pitäisi tehdä... Ja silti lasten takia täytyy jatkaa normaalia elämää.
Sinulle kultapieni, täältä yhden äidin halaukset. Me kaikki äidit toivomme sinulle hyvää elämää, vaikka joudut jättämään oman äitisi, hän on kanssasi aina näkymättömänä voimana.
tuulapirkko | 27.8.2006 klo 19:13:38