Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äidin sairaus,kuolema
Hei Nina. Silmät kyyneleitä täynnä luen taas näitä viestejä. Toivoisin että suru hälvenisi ja jaksaisi jatkaa "normaalia" elämää. En tarkoita sitä että unohtaisin, en halua unohtaa äitiä enkä anoppia. Isänikin kyselee kaikkia neuvoja taloudenpidosta...no hemmetti soikoon kun sekään ei puhu kuinka sitä ottaa päähän. Mua loukkaa ettei se puhu äidistä oikeastaan mitään, vähän niinkuin poissa silmistä, poissa sydämestä. yritän kyllä ilman lääkkeitä mahdollisimman pitkään...mulla on kyllä tosi ihana mies mutta en tahdo kaataa surujani hänen niskaansa, hän suree omalla tavallaan itsekkin. Oloni vaan on niin perhanan outoa.....Tsemppiä sulle , yritetään viedä lapsiamme eteenpäin ja muistella äitejämme ja muita rakkaitamme niin eiköhän se siitä...olen varma että aurinko paistaa vielä.
- Re: Äidin sairaus,kuolemahelmikuu
- Re: Äidin sairaus,kuolemamarjukka5
- Re: Äidin sairaus,kuolemaSusanne
- Re: Äidin sairaus,kuolemaSärkynyt*Enkeli
- Re: Äidin sairaus,kuolema..pipa..
- Re: Äidin sairaus,kuolemaEnkelintytär
- Re: Äidin sairaus,kuolema..pipa..
- Re: Äidin sairaus,kuolemaEnkelintytär
- Re: Äidin sairaus,kuolemaSinisilkin
- Re: Äidin sairaus,kuolemaSinisilkin
- Äidin sairaus,kuolemaSinisilkin