Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äidin sairaus,kuolema
Pipa !! Lämpimästi osaa ottaen äitisi poismenon johdosta !Minä ymmärrän sinua että sinusta tuntuu ettet jaksa.Minulla on vieläkin aivan hirveät tunnetilat vaikka äitini kuolemasta "jo" 1 1/2 kk.Saati sinulla kun vasta vajaa 4 viikkoa.Minä en edes tuossa vaiheessa uskonu kuolemaa todeksi.Vasta viime viikolla ymmärsin että asia on aivan tosi.Päivittäin itken ja pyydän että äiti tulisi takaisin,mutta ei tule.Minä syön rauhoittavia ja mielialalääkkeitä.Unta ei riitä koko yöksi,herään jo 2-3 välillä ja valvon,mietin, että miten tässä näin on käynyt.Sitten kun on ylösnousun aika sit tuntuu että haluaisin nukkua.Kyllä minäkin sen tajuan että äidin kannalta on hyvä ettei tarvitse kipuja ja muita tunnetiloja tuntea.
Suruni ei vaan tunnu helpottavan,käyn päivittäin parikin kertaa hautausmaalla juttelemassa.Kysyn Taivaan Isältä MIKSI TÄMÄN TEIT.MIKSI, sitä vaan kyselen.
Minä myös sanoin päivittäin monta kertaa äidilleni" minä rakastan sinua"ja uskon että tunteet äitiäni kohtaan ei jäänyt äidiltä eikä muiltakaan epäselväksi(vaikka mitä ajattelen mitä muut ajattelee).Äiti oli minun äitini ja RAKAS sellainen.
Sinulle toivon että jaksaisit vaikka elämä onkin nyt niin kovin julmaa ja raskasta.Asian hyväksyminen ja ymmärtäminen vie aikaa.Minä en koskaan tule tätä hyväksymään enkä ymmärtämään.Tämä oli sellainen kolahdus minun elämääni että ei tästä voi selvitä.
Rakastetaan äitejämme vieläkin.
- Re: Äidin sairaus,kuolemahelmikuu
- Re: Äidin sairaus,kuolemamarjukka5
- Re: Äidin sairaus,kuolemaSusanne
- Re: Äidin sairaus,kuolemaSärkynyt*Enkeli
- Re: Äidin sairaus,kuolema..pipa..
- Re: Äidin sairaus,kuolemanina
- Re: Äidin sairaus,kuolemaEnkelintytär
- Re: Äidin sairaus,kuolema..pipa..
- Re: Äidin sairaus,kuolemaEnkelintytär
- Re: Äidin sairaus,kuolemaSinisilkin
- Re: Äidin sairaus,kuolemaSinisilkin