Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äidin sairaus,kuolema
Sinisilkin ! Osanottoni sinulle.Kyllä sinuakin on koeteltu.Äiti,anoppi.Siinä on tarpeeksi miettimistä.Minulla on nykyään aivan samanlaisia oireita kuin sinulla.Onko sitten surustani johtuvaa vai mikä lie.Minulla jatkuvaa itkuisuutta ja yövalvomista,herään joka yö klo 2-3 välillä ja loppuyö valvomista,ei auta vaikka olisin ottanut unilääkkeen.Vaan kyllä sit nukuttas kun on aamulla noustava ylös.Koko päivä sit on väsynyt olo mutta vaikka yritän päivällä nukkua niin ei uni tule.Jatkuvassa väsymiskierteessä olen.Mikään ei tunnu kivalta,mistään en saa iloa elämään.Mietin vain sitä että miten on mahdollista että minulla ei ole äitiä.Äidin kuolemasta tuli eilen 2kk.MIKSI ??Miksi minun äiti ?Haluaisin kaivaa haudan auki ja ottaa äitini pois sieltä.Nyt kun vielä syyskylmät alkoivat niin huolettaa että äitiäni paleltaa siellä,pitäsi saada peittoa päälle tai tulisi pois sieltä ei tarvitsisi olla kylmässä.Minä en kestä tätä elämää ilman äitiäni.Tahtoisin vain huutaa ja raivota elämälle,Jumalalle miksi otti äitini pois.Mikä tarkoitus minunkaan elämällä enää on?En koskaan varmaan pääse tämän yli.Vajaa kuukausi sairaslomaa ja sit pitäs kait ajatella töihin menemistä.Miten minä jaksan kun elämä on yhtä mustaa tunnelia jossa ei valoa ala näkyä.Kävelen vain kohti rajaa josta toivon pääseväni yli ja se raja olisi minun viimeiseni.Tiedän että en saisi ajatella pahoja koska minulla on lapsi joka tarvitsee minua mutta kun minulla ei ole halua jatkaa tätä elämää,äiti vei minusta mukanaan niin paljon.
- Re: Äidin sairaus,kuolemahelmikuu
- Re: Äidin sairaus,kuolemamarjukka5
- Re: Äidin sairaus,kuolemaSusanne
- Re: Äidin sairaus,kuolemaSärkynyt*Enkeli
- Re: Äidin sairaus,kuolema..pipa..
- Re: Äidin sairaus,kuolemaEnkelintytär
- Re: Äidin sairaus,kuolema..pipa..
- Re: Äidin sairaus,kuolemaEnkelintytär
- Re: Äidin sairaus,kuolemaSinisilkin
- Re: Äidin sairaus,kuolemanina
- Re: Äidin sairaus,kuolemaSinisilkin
- Äidin sairaus,kuolemaSinisilkin