Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äidin sairaus,kuolema
Otan osaa teidän kaikkien äitinne menettäneiden suruun. Itse menetin rakkaan äitini 3 kk sitten munasarjasyöpään, jota hän sairasti reilut 5 vuotta. Olimme hyvin läheiset ja rakkaat toisillemme. En ajoittain vieläkään pysty uskomaan tapahtunutta todeksi. Ikävöin ja kaipaan häntä päivittäin, hän oli iso ja tärkeä osa elämääni. Nyt on vain tyhjä aukko...Rakkaan ihmisen elämän hiipumista oli niin vaikea seurata vierestä. Onneksi minäkin sain sanoa äidilleni, että rakastan häntä.Muistan aina mielessäni äitini sanat:" Niin minäkin rakastan sinua". Ne lohduttavat ja toisaalta itkettävät, koska en kuule hänen sanovan minulle niin koskaan enää. On vaikeaa ajatella elämää ilman äitiä, koska niin moni rakas asia kuoli hänen mukanaan. Elämä on niin erilaista ilman häntä. Tiedän, etten tule "selviämään" hänen kuolemastaan koskaan. Kaipaus ja ikävä tulevat olemaan aina osa elämääni, osa minua. En usko surunkaan helpottavan vielä pitkään aikaan. Toivon vain, että jonakin päivänä tuska, ahdistus ja kyyneleet vähenevät ja että voisin muistella häntä ja yhteistä aikaamme itkemättä, vaalia hänen muistoaan kaikella sillä rakkaudella ja hellyydellä, jota häneltä sain elämäni aikana. En minäkään tule tätä koskaan ymmärtämään, mutta ei elämässä voikaan kaikkea ymmärtää...Rakastan äitiäni aina, kuten te kaikki muutkin rakastatte omaa menetettyä äitiänne, ikuisesti.- Re: Äidin sairaus,kuolemahelmikuu
- Re: Äidin sairaus,kuolemamarjukka5
- Re: Äidin sairaus,kuolemaSusanne
- Re: Äidin sairaus,kuolemaSärkynyt*Enkeli
- Re: Äidin sairaus,kuolema..pipa..
- Re: Äidin sairaus,kuolemaEnkelintytär
- Re: Äidin sairaus,kuolema..pipa..
- Re: Äidin sairaus,kuolemaEnkelintytär
- Re: Äidin sairaus,kuolemaSinisilkin
- Re: Äidin sairaus,kuolemaSinisilkin
- Äidin sairaus,kuolemaSinisilkin