Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Poissa

Lämmin osanottoni miehesi poismenon vuoksi...

On totta,että alussa sitä vaan hengittää.Sekunnit ja minuutit kuluvat,venyen hitaasti tunneiksi.Tuntuu niin ulkopuoliselta.Kuin katselisi itseään ja kaikkea jostain muualta.Välillä itkettää,mutta välillä on vaan tyhjä,niin tyhjä olo.Epätodellinen.Ei tahdo uskoa,että tämä tapahtuu juuri minulle.

On hyvä jos sinulla on läheisiä,jotka auttavat arjessa.Meillekin toi ystävät ruokaa ja tulivat olemaan lsänä,kuuntelemaan lapsemme tarinaa ja kohtaamaan meidät,lapsemme menettäneet rohkeasti.Ilman sanojakin,kyynelsilmin,mutta he tulivat.Tarvitset todellisia enkeleitä,ihmisiä,jotka tarttuvat toimeen ja tekevät asioita puolestasi,kun et jaksa.Pyydä rohkeasti apua.Monet auttavat,eivät vaan uskalla ehkä tuppautua.

Toivon sinulle jokaiseen päivääsi sen lohdun ja voiman,mitä tarvitset.Rakkauden voiman,jonka saat kaikilta sinua rakastavilta ja Taivaasta myös,jos haluat.Sinun rakkaaltasi.Niin koen itse.Minun pieni tyttöni on antanut äidilleen ja isälleen ja kahdelle isolle siskolleen ja isoveljelleen voiman jatkaa elämää.Rakkaus.Siitä ihana,että se ei koskaan katoa.Edes kuolema ei sitä katkaise.

Pinjaenkeliäni, 2v7kk:n iässä 11.8.2005 (AML-leukemian komplikaatioihin menehtynyttä)Taivaaseen lentänyttä tyttöään kaivaten ja sinua Siunaten <3
Marju
pinjaenkeli | 2.1.2007 klo 00:21:21