Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Selviytyminen
Yksin sitä tuntee olevansa. Oma suku kyllä muisti mieheni lähdettyä, hänen sukunsa on ollut hiljaa. Hiljaisuutta lisää, että poikamme ei enää käy minun luona, tai jos käyn hänen luona tapaamassa lapsenlapsia, niin olen pelkkää ilmaa hänelle.Pojan käytös muuttui jo keväällä, kun hän tajusi, että isä tekee kuolemaa. Siihen asti on kyllä käyttänyt hyväkseen niin paljon kuin on ehtinyt meitä, aina on tekemistä löytynyt. Loppu vaiheessa häneltä liikeni noin 5-10 minuutttia päivässä isälleen ja jo silloin hän alkoi katsoa minun läpi.
Toivon, että saan kuitenkin pitää yhteyttä pikkuisiin, he ovat vielä niin pieniä, että jos ei nähdä usein niin hekin unohtavat minut.
Onneksi tytär on ollut tukena ja apuna viime vaiheissa ja nytkin tavataan melkein joka päivä. Naapurit ja tuttava sanovat, että kyllä se on hyvä, kun lapset ovat noin lähellä. En ole kehdannut sanoa siihen mitään, vaikka varmaan se on jo pantu merkille ettei pojan perhe käy niin kuin ennen.
Eipä kannata enää ihmetellä, miten ihmiset saavat kuolla kotiinsa, ei kukaan kaipaa vuosiin. Tämmöstä se elämä on.
- SelviytyminenLauri
- Re: Selviytyminenpinjaenkeli
- Re: SelviytyminenKristiina
- Re: Selviytyminentumma_kisu
- Re: Selviytyminensusie
- Re: SelviytyminenLauri
- Re: Selviytyminenvaimoke
- Re: Selviytyminensusie
- Re: Selviytyminentuulapirkko
- Re: SelviytyminenMynthon
- Re: Selviytyminentumma_kisu
- Re: Selviytyminenantti