Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Selviytyminen

Voimia kaikille läheisenne menettäneille. Suru on raskasta. Minulla siinä meni vuosi ja vieläkin olen ajoittain surullinen. Eilen olimme mökillä sukulaisten kanssa taas. Haen heistä turvaa ja suojaa kuin pieni sudenpentu uudesta laumasta. Olen huomannut että ei kannata olla liikaa yksin omien ajatusten kanssa, muuten suru saa kauhean otteen ja koko päivä menee itkun kanssa. Tarkoitan että surra täytyykin mutta välillä on hyvä elää niin sitten jaksaa paremmin. Tänään vien äitini haudalle kukat. Se hetki on vieläkin surullista. Ajatus siitä että häntä ei enää ole täällä kanssani. Uskon että taivaassa siellä hän on nyt terveenä. Joskus ajattelen että hän seuraa minua vaikka en voi häntä nähdä. Niinpä edelleen kerron äidin kuvalla päivän tapahtumat. Voimia kaikille ja kirjoitellaan.
susie | 9.7.2006 klo 09:57:32