Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Selviytyminen

Hei vaan ikävä siskoa.

Tässä ollaan samankaltaisissa tunnelmissa, minulla myöskin tuli eilen 3 kk rakkaan siskoni kuolemasta, eikä olo tunnu yhtään helpottavan. Varsinkin iltaisin myöskin niinkuin sinullakin, ikävä valtaa mielen ja uni on aika vähissä.
Järjestelin eilen hautajaiskuvia kansioon, eikä siitä tahtonut tulla oikein mitään, kun kyyneleet kastelivat kuvien pinnan, joten antaapa ajan kulua. Kyllä ainakin minun kohdallani tämä suru on muokannut minut täysin uudeksi, koska kaikki tuntuu niin tyhjänpäiväiseltä vaikka jokainen päivä menee kerrallaan eteenpäin ja tuntuu että kaikki muut murheet ovat pienentyneet oikein kunnolla, ja niitähän taas tuntuu riittävän. Olen jälleen kerran joutunut turvautumaan tyyneysrukoukseen, jotta jaksaisi päivän kerrallaan.
Jumala suokoon minulle tyyneyttä,
hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa.
Rohkeutta muuttaa ne jotaka voin,
ja viisautta, erottaa nämä toisistaan.
Täällä on myöskin hyvä muistaa, ettei ole YKSIN.
Toivotan edelleen kaikille täällä kävijöille Voimia ja eteenpäin jaksamista, vaikkakin vaan päivän kerrallaan.

Pikkusisko
muistot | 4.8.2006 klo 08:56:30