Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: ikävä äitiä
Juuri samanlaisia ajatuksia minullakin. Äitini kuoli keuhkosyöpään maaliskuussa 3 kk diagnoosista ja olen myös ainut lapsi, äiti oli 50 vuotias ja minä kohta 24. Alkuun oli jotenkin helpompaa, kuoleman todellisuus on iskenyt vastaan vasta nyt. Näen joka yö unia äidistä ja hän on aina todella sairas ja tiedän että hän kuolee kohta. Nyt olen alkanut heräillä öisin itkuun ja hirveään ikävän tunteeseen. Nyt vasta alkaa ymmärtää sen, että olen oikeasti yksin tässä surussani, kukaan ei voi kokea tätä samalla tavalla. Tämä palsta on kyllä ihana, kaikilla meillä on oma surumme mutta se yhdistää jollain tapaa niin paljon. Nyt on ollut vain sellainen aika, etten ole jaksanut tännekään paljoa kirjoitella, mutta lukemassa käyn viestejä lähes päivittäin. Voimia teille kaikille alkavaan talveen.Emmy
- ikävä äitiäsurusyksy
- Re: ikävä äitiänipe
- Re: ikävä äitiäTiltu_R
- Re: ikävä äitiäsusie
- Re: ikävä äitiäsurullinen73
- Re: ikävä äitiämerenneito
- Re: ikävä äitiäEmmy
- Re: ikävä äitiäKristiina
- Re: ikävä äitiäjoan
- Re: ikävä äitiäpinjaenkeli
- Re: ikävä äitiäsusie
- Re: ikävä äitiämerenneito