Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: ikävä äitiä
Oma äitini kuoli jo kesäkuussa 2005. Mutta vieläkin on ikävä.Käyn yhä läpi sen päivän tapahtumia kun äitini kuoli.
Kävimme mieheni kanssa sin' aamuna katsomassa äitiäni karinakodissa. Olimme hetken siinä. Kunnes äitini ilmaisi et hän haluaa meidän lähtevän jotta saa levätä. Lähdimme siitä asioille. Ja kävimme piknikillä. Kun olimme menossa äitini asunnolle. Niin mieheni sanoi et mennäänkin karinakotiin. Ja näky joka meitä odotti ei ollut kovin mukava. Äitini haukkoi kuin kala kuivalla maalla. Ja siitä noin tunti niin äitini oli kuollut.
Monesti on tullut tarve jutella äidille, mutta kun ei voi. Äitini ehti sairastaa jotain syöpää vain noin puolivuotta. Jäi epäselväksi minulle mikä syöpä oikeen oli, ilmeisesti jopku maksa tai vastaava vatsasyöpä. Näin jälkeenpäin minulle on tullut olo et minut jätettiin äitini sairauden ulkopuolelle. Muut hoitivat asiat. Asuin toki toisella paikkakunnalla mutta olin paljon äitini luona. Kun kuulin mikä oli. Mutta muut hoiti asioita ohitseni. Minulle ei kerrottu kaikkea vaikka yritin kysyä. Koskaan kukaan ei oikeen tiennyt mikä oli ja tuloksia en kuullut koskaan. Joku syöpä vain. Äitini siirrettiin karinakotiinkin yht äkkiä enkä päässy mukaan.
Äidin asioita hoiti joku Majakka potilasyhdistys. Siitä vasta paha maku jäikin. He roudasivat äidille kotiin vaikka mitä apuvälineitäkin. Ja käyttö jäi muutamaan päivään. Ja pois he ei niitä hakeneet vaan itseni piti ne juosta ympäri kaupunkia palauttamassa...äitiä on vaan ikävä...
- ikävä äitiäsurusyksy
- Re: ikävä äitiänipe
- Re: ikävä äitiäTiltu_R
- Re: ikävä äitiäsusie
- Re: ikävä äitiäsurullinen73
- Re: ikävä äitiämerenneito
- Re: ikävä äitiäEmmy
- Re: ikävä äitiäKristiina
- Re: ikävä äitiäjoan
- Re: ikävä äitiäpinjaenkeli
- Re: ikävä äitiäsusie
- Re: ikävä äitiämerenneito