Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: ikävä äitiä
Voi Surusyksy,Ikävä ja suru jotka viestistäsi välittyvät voisivat olla minun ajatuksiani ja tunteitani! Minulla tulee reilun kolmen kuukauden päästä vuosi täyteen äidin kuolemasta, ja taidan pelätä jo etukäteen miltä minusta silloin tuntuu. Jo nyt käyn mielessäni usein läpi niitä viime loppusyksyn ja alkutalven tunteita ja tapahtumia... Ja ikävöin äitiä ja haluaisin edelleen voida soittaa hänelle ja kertoa niin paljon kaikesta.
Mutta minä myös olen luvannut olla vahva, ja elää elämääni. Äiti antoi minulle elämän, ja tavallaan tunnen olevani hänelle siitä velkaa sen, että en sitä elämääni tuhlaa suremiseen ja ikävään, vaan todella ELÄN sen. Yhtäkään päivää ei ole vielä kulunut ilman, etteikö äiti ja äidin kuolema olisi ainakin käynyt mielessä, mutta silti elämä jatkuu, joinain päivinä paremmin kuin joinain toisina. Kunhan ei vain anna periksi, eikö niin?
Toivon sinulle oikein kaunista ja aurinkoista viikonloppua, halauksin
Tiltu
- ikävä äitiäsurusyksy
- Re: ikävä äitiänipe
- Re: ikävä äitiäTiltu_R
- Re: ikävä äitiäsusie
- Re: ikävä äitiäsurullinen73
- Re: ikävä äitiämerenneito
- Re: ikävä äitiäEmmy
- Re: ikävä äitiäKristiina
- Re: ikävä äitiäjoan
- Re: ikävä äitiäpinjaenkeli