Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: ikävä äitiä
Sinuakin kaipailin Surusyksy <3Etsin viestiäsi ja tämän löysin.Olinkin siihen jo aiemmin vastannut.Tuota lapseksi putoamista olen kokenut minäkin...Kuin on pieni ja kaipaa äitin syliä kuin lapsena, ja samalla äitinä kaipaan lastani syliini...
Joulun lähestyminen ei ole helppoa...Kuinka sinulla?
Kaatosade ei mieltä jouluun nosta...
Itkee taivas,itkee maa.Meitä on niin monta surijaa...
Toivon,että jaksat.Että olet saanut elämääsi jo pieniä iloja ja arjen hyvää rytmiä ja onnea.Minäkin olen jaksanut.Vaikka välillä putoankin niin lujaa tuskaani ja epätoivon ikävääni.Toivoa en halua menettää,aina olen saanut voimani taas nousta sieltä kyynellaaksosta valoa kohti.Pienin askelin.Mutta kuitenkin.
Vanhin tyttöni on kirjoittanut kirjaa puhtaaksi.Tosin osa puhtaaksikirjoitetusta katosi,kun tietokoneemme jouduttiin tyhjentämään viruksista...jälleen kerran.Onneksi on alkuperäinen paperiversio!Hidastuu vaan vähän meidän unelmamme saada se Pinjan kirja eteenpäin.Uskon,että aikanaan se ilmestyy,kun sen aika on.
Kaikella on aikansa.Siihen haluan uskoa,että meitä johdatetaan ja autetaan.
Sitä lohtua,voimaa ja johdatusta sinulle täältä sateen keskeltä pyydän<3
Pinjaenkelin äiti
- ikävä äitiäsurusyksy
- Re: ikävä äitiänipe
- Re: ikävä äitiäTiltu_R
- Re: ikävä äitiäsusie
- Re: ikävä äitiäsurullinen73
- Re: ikävä äitiämerenneito
- Re: ikävä äitiäEmmy
- Re: ikävä äitiäKristiina
- Re: ikävä äitiäjoan
- Re: ikävä äitiäpinjaenkeli