Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Miten muut jaksatte "normaaliarkea"?
Minulla on nyt vajaa kaksi viikkoa isän kuolemasta.Huomenna pitäisi mennä töihin, mutta olen jo päättänyt mennä lääkärille ruikuttamaan lisää sairaslomaa sillä en vain jaksa sinne töihin mennä. Ahdistaa kyllä se lääkärillekin meno, siellä on niin raskasta kun pelottaa sanooko ne oikeat sanat ja entä jos ei saakaan sairaslomaa jne jne. Kun isä kuoli, sain työterveydestä päivän puhelimitse, sitten paikallisesta terveyskeskuksesta loppuviikon. Sielläkin vastaanottovirkailija sanoi, että pitäisi omalla ajalla surra.
Aika vaikeaa, kun ei sitä surua voi kontrolloida, ja jos joku muu selviää lyhyellä poissaololla, tuntuu että on jotenkin vajavainen jos onkin pidempään poissa.
Minäkin olen nukkunut nukahtamislääkkeillä ja nään joka yö unia isästä. En kyllä haluaisi nähdä koska ei hän niissä ole terve.
- kohta vuosi äidin kuolemastaahdistunut
- Re: kohta vuosi äidin kuolemastaEnkelintytär
- äitini kuoli aivan juurihöyhen
- Re: äitini kuoli aivan juuriahdistunut
- Re: kohta vuosi äidin kuolemastamerenneito
- Miten muut jaksatte "normaaliarkea"?Marialiisa
- Re: Miten muut jaksatte "normaaliarkea"?voi itku
- Re: Miten muut jaksatte "normaaliarkea"?ahdistunut