Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Pv-läisille

Hei. Olen vähän yli kolmekymppinen nainen.Olen seuraillut keskustelujanne ja teillä on kyllä kaikilla positiivinen asenne ja hyvä yhteishenki!

Haluaisinkin hieman kysellä teiltä tästä taudista, kun minusta tuntuu, että lääkäri heittää kohdallani noppaa, mitä sairautta tutkitaan?

Olen hoidossa neurologilla, koska minulla on todettu v.2004 erittäin vaikeat levottomat jalat.Nyt jalkasärkyä on ollut heinäkuusta -06 lähes yhtäjaksoisesti.Lääkkeeksi syön 3x2 lyricaa,sekä 3x2 panacodia. Verikokeita on otettu ja lantion alueen magneetissa käyty. Niissä ei mtn poikkeavaa.

Pariviikkoa sitten jalkasärky yltyi niin kovaksi, etten kovista lääkkeistä huolimatta päässyt enää kävelemään. Neurologi totesi ettei jaloissa kierrä veri ja minulta otettiin s-ferritiini verikoe? Ilmeisesti kertoo jotain rautavarastoista? Suunnitelmissa myös selkäydinnäyte tjs, kunhan tämä verikoe valmistuu. Lääkäri soittaa,kunhan kerkiää.

Mietin tässä että mikä kumma oikein vaivaa? Onko teillä ollut samanlaista kovaa särkyä? Olen ihan toivoton. En haluaisi syödä näitä lääkkeitä -turhaan- kun eivät auta. Tuntuu tuo lääkäreiden touhu joskus tosiaankin arpapeliltä?

Kaikille teille kuitenkin hyvää kevättä ja voimia sairauden kanssa!!
vappu100 | 7.3.2007 klo 09:46:02