Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Pv-läisille: haloooo, missä kaikki ovat?

Hei nimim. Elämässä mukana ja kaikki muutkin palstalaiset!

Puhut totta, että hiljaista on palstalla tullut. Ehkäpä kevät väsyttää tai sitten pitää kiireessä muitakin kuin esim. minua.
Minullahan todettiin hyvälaatuisempi polysytemia pv:n sijaan alku talvesta, mutta ei minusta tervettä tullut. Esim. nyt keväällä olen ollut välillä totaalisen väsynyt, välillä taas vähän pirteämpi, mutta jostain syystä yleiskuntoni on heikentynyt valtavasti ja verenpaineeni lääkityksestä huolimatta noussut. Mitä väsyneempi työpäivän jälkeen on,
sitä huonommin tulee liikuttua ja paino nousee... ja se kai väsyttää sitten taas vuorostaan. Muuten on ihanaa, kun on kevät ja aurinko paistaa. En rakasta enkä kestä helteitä, mutta esim. tänä aamuna oli mielestäni aivan ihana ilma täällä Tampereella. Teki mieli meren rantaan. Valitettavasti kärsin myös astmasta ja allergiasta, mikä tuntuu vuosi vuodelta pahenevan ja esim. koivujen kukinta tällä hetkellä aiheuttaa oireita ja taidan olla tällä hetkellä myös keuhkoputken tulehduksessa.

Kyselit, olemmeko työssä ja matkustelemmeko. Minä tosiaan olen vielä työiässä. Ulkomaan matkata ovat jo vuosia sitten jääneet, mutta eivät niinkään sairauden, vaan rahan puutteen takia. Meitä on viisi henkeä ja eipä siinä juuri ulkomaan matkoihin rahaa liikene. Kesäisin kyllä reissaamme, joskus aiemmin asuntovaunun kanssa ja nykyisin asuntoautolla. Muutaman vuoden nekin reissut olivat vähäisiä, koska meillä oli mökki. Nyt ei ole enää.

Minulla on seuraavat verikokeet kesäkuun alussa ja niissä näytti olevan veren rautoja koskevia kokeita useampiakin ja jotain muuta. Olen viisaampi kesäkuussa ja tiedän taas vähän, missä mennään ja tehdäänkö seuraava venesektio silloin.

Uusi tapaaminen oli kyllä puheissa viime tapaamisellakin ja lisää väkeä toivoimme mukaan. Miksei kesällä voisi tavata vaikkapa Särkänniemessä, kuten ehdotit. Kehitellään ajatusta.

Taas tästä tuli romaani, kun alkuun pääsin.
Hyvää kevättä ja hyvää vointia kaikille!
t. Puna06
Puna06 | 15.5.2007 klo 19:57:30