Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Pv-läisille
Hei Vappu100 ja muut,on tosiaan hyvä, että tällainen kanava on, josta voi lukea toisten huolista ja purkaa itsekin omia huoliaan.
Kuten muutama viesti sitten kerroin, olen minäkin nyt saanut noita ristiriitaisia diagnooseja ja olen enemmän ymmälläni kuin aiemmin. Kannattaa sinunkin, Vappu100, vaatia oireidesi mukaan kaikki tutkimukset vain mitä tehdään, kun niin paljon saa ympäriltä tietoa, että kuntien rahanpuutteen takia ihmisiä jätetään huonolle hoidolle, varsinkin jos on ikää jo yli 50, tupakoi jne.
Minä olen nyt kuohuksissani, kun aikoinaan tuli kerrottua yhdelle kolleegalle tästä sairaudesta ja nyt mainitsin muiden puheiden yhteydessä, että sairauteni todettiinkin hyvälaatuiseksi veritaudiksi. Vaikka polysytemia verasta eivät erään asiantuntijalääkärin mukaan tiedä tarpeeksi edes hematologit, jotka eivät ole pv:aan erikoistuneet, niin minun kolleegani se tiesi olleensakin ihan varma, etten voi mitään pahanlaatuista sairastaa, kun EI MINULLA OLE MITÄÄN OIREITAKAAN, KÄYN TÖISSÄ EIKÄ TAUTI OLE PAHENTUNUT...ja mikä "parasta", hänen mukaansa minulla eivät edes sairauden kriteerit täyty! Siinä meillä on oikein asiantuntijamerkonomi, jolla näyttää olevan kokemusta sairauksien diagnooseistakin!!!
En tiedä, itkeäkö vai nauraa, mutta itsehän virheen tein, kun hänelle ylipäätänsä mitään mainitsin. No, se taas johtui lähinnä siitä, että aikanaan minulle soitettiin pv-diagnoosi tänne töihin ja olin kai sen verran kauhuissani, että hänelle siitä puhuin. Muuten emme ole siitä juuri keskustelleet, mutta
tulin nyt siis möläyttäneeksi, että sain uuden paremman diagnoosin. Kiitos vain, Kuusinen, onnitteluista.
Jotta saan itselleni mielenrauhan, menen sellaisen oikean
asiantuntijan yksityisvastaanotolle vielä vetailuttamaan noita kahta erilaista saamaani diagnoosia. Vasta sen jälkeen voin rauhoittua uskomaan, että hyvänlaatuistahan tämä onkin.
Kaikkea hyvää kaikille ja pitäkää itsestänne todella hyvää huolta! Kaunista kevättä kaikille!
t. Puna06
- Pv-läisillePuna06
- Re: Pv-läisillekuusinen
- Re: Pv-läisillejanita44
- Re: Pv-läisilleulla57
- Re: Pv-läisillevappu100
- Re: Pv-läisillePuna06
- Re: Pv-läisillevappu100
- Re: Pv-läisilleelämässä mukana
- Re: Pv-läisillekuusinen