Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Pv-läisille: haloooo, missä kaikki ovat?

Moi! Ja Hyvää Äitienpäivää muillekin äideille!
Oma "pesueeni" on soitellut jo tänä aamuna, joten nyt olen vapaa tekstailemaan.

Kiitos Kuusinen, että jaksoit vastata.
Ajattelin, että porukat on lähteneet lomille, kun aiemmin on ollut niin vilkasta keskustelua ja äkkiä tuli hiljaisuus.

Kyllä tiedän kokemuksesta, että porukka on väsynyttä. Se on kuitenkin hyvä tieto, ettei tähän tautiin kuole, aina pystytään antamaan hoito, toisin kuin moniin muihin jopa leikkausta vaativiin syöpätauteihin. Elämän iloa täytyy siis hakea sairauden ulkopuolelta. Kyselenkin, jaksatteko harrastaa liikuntaa, ulkoilua tms? Itse liikun hyvin vähän.

Minkä verran matkustelette? Oletteko edelleen työssä? Tämän sairauden perusteella ei taida päästä eläkkeelle. Itse olin vähän liian kauan töissä, kun oli muitakin vaivoja.
Mutta oli hienoa, että kaiken keskellä osteoporoosi parantui kokonaan. Lääkäri totesi, että minulla on nuoren aikuisen (olen 64) lonkkanivelet ja lääkitykset lopetettiin.
Tällaisia ihmeitä me tarvitsemme, päivänkin kestävä hyvä olo on lahja.
Vielä piti kysyä, mitä särkylääkkeitä käytätte? Minulla on lääkärin "löytämä" lääke Motifene dual (Voltaren), joka on ihana, enint. 2 kapselia/pv. Ensin ajattelin, että siinä on opiumia tai morfiinia, kun se vaikuttaa niin hyvin, mutta Farmaca Fennicasta selvisi, että tavallinen särkylääke.

Tapaamisesta vielä, en muista kuka asiaa oli selvitellyt, mutta voisi olla hyvä jatkaa, ehkä lääkärikin sitten ehtii tulla luennoimaan (?). Kuulosti hyvältä se edellinen paikka, siinä ei varmaan synny kenellekään liikoja kustannuksia, mitä nyt matkat ja ehkä yöpyminen. Tampere on kaunis kesäkaupunki, voisihan sitä kokoontua vaikka Särkänniemessä.

Nämä on niitä mökkihöpinöitä äitienpäivänä. Puoliso lämmittää savusaunaa ja aurinko paistaa ihanasti, ulkona on 13.2 astetta lämmintä, saattaa olla, että päivällisen syömme ulkona (terassilla). Luonto on kuin morsian, vaaleanvihreä...

Voimia ja voimia...
elämässä mukana | 13.5.2007 klo 13:54:51