Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Pv-läisille

Ihanaa kevät päivää täältä Helsingistä,
harmittaa kun en päässyt Tampereen tapaamiseen, toivon että seuraavalla kerralla onnistuu.

Mietin, kun olette siinä Valkeakosken lähellä (olen asuntut siellä yli 10 vuotta), olisiko niillä Koskin "tehdasmyrkyillä" mitään yhteyttä tähän tautiin?

Vappu100 luin sinun jalkasäryistä. Minulla on ollut samanlaisia särkyjä ennen venesektioiden alkua, olen ontunut toista jalkaa yli ½ vuottakin yhteen menoon, säryt ovat olleet jaloissa, vaihdellen nilkasta lonkkaan. Lohkokuvassa todettiin luukuolio oikeassa polvessa. Tätä ehkä epäiltiin PV:n aiheuttamaksi, koska hematologi otti siitä epikriisistä kopion sairaskertomuskansiooni. Särkylääkkeitä olen syönyt paljon niin särkyihin kuin kutiaankin. Tällä hetkellä elämä on melko hyvällä mallilla. Toukokuun 3.pvä on labra ja 9.pvä lääkäri, sitten kuulen taas jatkosta.

Oikein hyvää kesän odotusta teille kaikille
t. Rallu
rallu | 1.4.2007 klo 17:47:43