Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Pv-läisille
Hupsista!Niin innoissani olin paluustani tälle palstalle, että painoin nappuloita niin vauhdilla, että viesti lähti, kuin Annikki Tähti ;)Tarkkaillut olen kuitenkin teitä aika ajoin...Takerruin tuohon punan viestiin, sillä itsekin sain negatiivisen vastauksen jokin aika sitten jak2:sta.
Lääkärillä en ole käynyt ko.testin jälkeen, mutta ensi viikolla olisi käynti. Minulle kovasti muistutettu, että negatiivinen vastaus ei poissulje pv:tä. Katsotaan, mitä meille molemmille sanotaan...Olen myös ollut vähän outo tapaus tämän taudin kanssa, kun ilmeisesti alkanut jo yläasteiällä, vaikka todettukin 2004.
Tähän asti selvitty venesektioilla.Mitään kummempia oireita ei ole ollut, mutta hoidon myötä huimauskohtaukset ovat lähes loppuneet.Toki ne ovat voineet johtua muustakin, tiedä häntä.
Näin kesken työpäivän en ehdi enempiä kirjoitella, mutta palataan pian asiaan!
- Pv-läisillePuna06
- Re: Pv-läisillekuusinen
- Re: Pv-läisillejanita44
- Re: Pv-läisilleulla57
- Re: Pv-läisillevappu100
- Re: Pv-läisillePuna06
- Re: Pv-läisillevappu100
- Re: Pv-läisilleelämässä mukana
- Re: Pv-läisillekuusinen
- Re: Pv-läisilleleilahelena