Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Pv-läisille
Hei kaikille,tulee kyllä tsekattua kerran, pari viikossa tämä keskustelu, mutta kun olen jo niin paljon kirjoitellut näiden vuosien aikana, ei tahdo uutta juttua olla. Onneksi. Sehän tarkoittanee sitä, että tilani on ollut melko vakaa.
Radiofosforia en ole joutunut käyttämään, mutta Interferonia jo joitakin vuosia. Ei minulta ole tukka lähtenyt, hieman ehkä harventunut. Kampaaja on sitä mieltä, ettei ikäisiini (55) verrattuna yhtään enempää.
Muuten Interferoni on huonosti siedetty lääke. Se aiheuttaa flunssan kaltaisia oireita, monelle niin voimakkaita, etteivät voi sitä käyttää. Minä olen pärjännyt. Jonakin pistoksen jälkeisenä päivänä on ikävä olo. Useimmiten perjantaina kun on jo muutenkin väsynyt.
Täytyy myöntää, että piikittäminen joskus kyllästyttää, mutta minkäs teet. Olen kuitenkin iloinen, että voin käyttää tätä lääkettä. Toivottavasti se antaa lisäaikaa elämälle.
Lähipäivinä pitäisi tulla tieto verikokeista. Saa nähdä onko asiat ennallan.
Hyvää kevään jatkoa!
- Pv-läisillePuna06
- Re: Pv-läisillekuusinen
- Re: Pv-läisillejanita44
- Re: Pv-läisilleulla57
- Re: Pv-läisillevappu100
- Re: Pv-läisillePuna06
- Re: Pv-läisillevappu100
- Re: Pv-läisilleelämässä mukana
- Re: Pv-läisillekuusinen