Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Mikä merkitys ystävillä on syöpäsairaan elämässä
"Ystävät ovat perhe,jonka olet itse valinnut"
"Tarvot ystäväsi kanssa eteenpäin erämaan hiekassa. Kovimmassa nousussa,kun sinulla ei ole enää voimia tai uskoa jäljellä,painautuu hiekkaan vain yhdet jalanjäljet.
Ystäväsi on nostanut sinut reppuselkään koska hän on huomannut ettet selviäisi yksin.Hän kantaa sinut mäen päälle,tietäen samalla että tekisit saman hänen ollessaan voimaton."
Mä oon harvinaisen onnekas,mun ystävät on jaksanu mua vaikka draamaa on ollut viimeisten vuosien aikana enemmän kuin tarpeeksi.Muutama pudonnut,muutama ehkä säälinyt,mutta suurin osa mun ihanista ystävistä on vuorotellen auttanut kantamalla vaikeimmissa paikoissa eteenpäin.Mua ei olisi olemassa ilman heitä. Mä yritän kertoa mahdollisimman usein miten paljon sitä arvostan,jos ei sanoin niin jotenkin muuten.Ja toivon,että kaikki mun ystävät tietää että mä kannan niitä sitten taas vuorollani.
- Re: Mikä merkitys ystävillä on syöpäsairaan elämässämidnightexpress