Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: hoitojen jälkeisestä masennuksesta

Kiitos teille molemmille.

Tottahan se on, että minäkin olen aina ollut liian kiltti. Patoan sisälleni kaiken, ikävä kyllä joskus se vati kaatuu...

Se on totta, että tällainen ihminen hallitsee jotenkin oudolla tavalla myös esimiehiään. Tässäkin tapauksessa yhdellä esimiehellä on ongelma, joten luulen ettei hän hevillä tartu mihinkään mistä voisi saada vihamiehiä. Tätä alettaisiin käsitellä sitten...

Välttelemään en häntä pysty, töidemme takia.

Sain ainakin vahvistusta sille, että yritän olla tuntematta syyllisyyttä, jos minut "laitetaan" sairaslomalle. Sillä enhän oikeasti ole nyt ihan työkunnossa, ja tuolla pitäisi olla henkisesti aika vahvakin. Ehkä siitä koituu hyvääkin. Työnantajan on pakko alkaa miettiä lisätyövoimaa ihan oikeasti.

Minä aion soittaa liittoon ja kysyä miten minun käy, jos sanon itseni irti. Tai jotain...Siis tällä iällä, tällä sairashistorialla en saa uutta työtä. Eläkeikään on 10 vuotta. Ikävä kyllä sitä miestä ei ole tullut hommattua, tai siis olenhan ollut aviossa, mutta tietenkin väkivaltaisen alkoholistin kanssa ja erosin nuorena jo. Mutta onhan täällä ihmisten tultava todella vähillä rahoilla toimeen...

Kuulasta sunnuntaita kaikille ja kiitos vielä kerran teille vastanneille.

kukkamaaria
kukkamaaria | 14.9.2008 klo 13:45:02