Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: hoitojen jälkeisestä masennuksesta
Rantahiekka totesi viestissään, että "Siinäpä sitten nautit elämästäsi, kovien hoitojen ja hormonaalisten muutosten aiheuttamine remppoinesi." Juuri tuo, kun on onnellisesti toipunut syövästä, niin sitten seurauksena on liuta niitä remppoja. Yritä nyt sitten niiden kanssa riutua töissä. Minun työt päättyivät, kun määräaikainen työsuhde tuli katkolle ja olin ollut niin paljon poissa juuri syövän jälkeisten remppojen vuoksi. En saanut uutta sijaisuutta.Tällä hetkellä tilanteeni on sekava ja olen syystäkin masentunut. Virallisesti olen työkykyinen, vaikka minulla on liuta lääkärinlausuntoja, että olen työkyvytön (kuten olen viimeisen työnantajanikin mukaan). En tiedä, olisiko työkyvyttömyyseläke ratkaisu, mutta miten ihmeessä, Kikiki, sen sait? Minulle ei myönnetty määräaikaista kuntoutustukea. On jopa evätty eräs pätkä sairaslomaakin! Työkkäri tarjoaa taas työkokeilua. Yhdessä paikassa jo olin pätkän ja muuten sain positiivista palautetta, mutta eivät pitäneet työkykyisenä.
- Re: hoitojen jälkeisestä masennuksestakukkamaaria
- Re: hoitojen jälkeisestä masennuksestakukkamaaria
- Re: hoitojen jälkeisestä masennuksestaRantahiekka60
- Re: hoitojen jälkeisestä masennuksestatuulikki