Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: hoitojen jälkeisestä masennuksesta

Kiitokset "cry" ja "soikku" lämpimistä sanoistanne! Kuinka tärkeiltä kannustavat kommentit saman kokeneelta tuntuvatkaan, tietää että joku muukin on tuntenut samoin ja että se ihminen juuri sillä hetkellä ajatteli just mua ja halusi auttaa, vaikkei edes tunne.

Minustakin tuntuu että tässä pikkuhiljaa on nyt vasta alkanut tunnetasolla ymmärtämään mitä on tapahtunut. Järki ja tunteet eivät näytä kulkevan samassa junassa. Sitä vaan ei ulkopuoliset oikein tahdo ymmärtää, heidän mielestään minun pitäisi nyt olla onnellinen ja hyppiä riemusta.

Onneksi elämässä on paljon tukipilareita, hyvät ystävät, ihana perhe, turvallinen ympäristö ym. Enköhän minäkin tästä suosta vielä selviä ja mikäs kiire mulla loppujen lopuksi onkaan? Enköhän ehdi vielä töitäkin tekemään jos ja kun siltä alkaa tuntua. Yritän nyt oikeesti nauttia tästä "lomasta" ja syksystä ja ihan pienistä asioista kuten siitä että jaksoin tehdä omenapiirakan!
anonyymi | 31.8.2008 klo 15:26:47