Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Solusairaus nimeltä myelooma

Heipä hei Vaimo vm54 ja kaikki muutkin! Tosiaan aika rientää ja täällä sivuilla käynnit ovat jonkun verran vähentyneet. Ja nämä uudet sivut ovat vähän hankalampia käyttää.
Minäkin taaperran terveen kirjoissa edelleen. Eilen tosin olin magneettikuvissa, lonkka kipuilee. Putkessa olin toista tuntia, eli tarkkaan tutkittiin. Tulokset saan ensi viikolla. Toivon, ettei tuumori ole alkanut kasvaa tai kasvattaa uutta, kaveria itselleen. Veriarvot ovat kohdallaan, että sen vuoksi kaikki näyttäisi olevan ok. Positiivisuus kannattaa aina. Yhden kerran olin luovuttaa, kun se suoli puhkesi ja avanne laitettiin, silloin kipu oli sanoin kuvaamaton. Vaan siitäkin on selvitty ja avanne on kiinni. Elämä voitti. Minusta on tullut kahdeksan kertainen mummo ja sukan neulomista piisaa. Eläkkeellä sitä "ennättää" kaikenlaista.
Minusta on ollut mukavaa kun yksityispostin puolelle olen saanut viestejä ja kysymyksiä myeloomasta. Tunnen itseni tarpeelliseksi, kertoessani kuinka tämän taudin kanssa elää.
Minua harmittaa, kun emme tavanneet Vaimo vm54:n kanssa Meikussa, vaikka olimme yhtäaikaa siellä. Minulla on enää yksi käynti ko. paikassa ensi kesänä ja sitten oma keskussairaala pitää huolen jatkosta. Suuret kiitokset niille ihmisille, jotka luovuttavat itsestään osia toisten elämän korjaamiseksi.
Syysterveisin Selina
Selina | 1.9.2010 klo 10:12:13