Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Re: Milloin sitä ei ole enää syöpälapsen äiti?
Meillä ALL hoidot loppuivat reilu kk sitten ja nyt menossa normaalit kontrollit.Olenkohan poikkeus mutta minua ei pelota tms. Meillä eletään normaalia elämää. Uimassa, kaupassa käydään eikä leukemiaa muistella kuin kalenterin takia milloin on näytteenotto. Eikä sekään pelota.
Olen ajatellut asian niin että jos tauti uusii niin se uusii ja minä en sille mitään voi. Toki voisin koko ajan miettiä ja pelätä, että "tämä voi uusia" mutta se on sitten sen ajan murhe jos se uusiikin. En pilaa lapseni tai muun perheeni elämää sillä että koko ajan pelkäisin tulevaa ja pohtisin sitä, että tässä ollaan syöpälapsen äiti.
Nyt nautimme normaalista perhe-elämästä josta jäimme paisi. Enkä mainosta joka paikassa tutuille ja tuntemattomille, että meillä on ollut juuri leukemia.(Itse en sitä enää edes mietikään saatikka että sitä edes aina muistaisi ) Me pääsimme sen yli se oli siinä. Joskus olen sitä ihmetellyt että miten nopeasti sitä ihminen kuitenkin palaa arkeen ja "unohtaa" pahat jutut.
Luulen, että jokainen perhe otta vastaan sen omalla tavallaan mutta meille tämä on ollut jotenkin luontevaa eikä enää mikään katastrofi.
Yritä nauttia normaalista arjesta terveen pojan kanssa, äläkä mieti niitä hoitoja. Ne ovat jo takanapäin ja paras lahja minkä voit pojallesi antaa on, että annat hänen nauttia koko perheen voimin terveestä elämästä.
- Re: Milloin sitä ei ole enää syöpälapsen äiti?fionat