Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä

Tervehdys kaikille sairastaville/omaisille

Täällä on uusi kirjoittajia mikä on hyvä juttu saadaan muitten kokemuksia lisää.
Oma tilanne tällä hetkellä eka kuuri sutentia syöty, haittavaikutukset 2 viikolla makumuutoksia/ kielikipeä, joka loppui viimeisellä viikolla, partakarvat valkoiset. Muuten fyysinen kunto on hyvä, noin 5-6 km reipaskävely lenkit joka toinen päivä.

Lääkäri 20.1.2008 lähinnä käydään verikokeiden tuloksia läpi, ekan sutent kuuriin aikana verikokeet joka viikko.

Toinen sutent kuuri alkaa 26.1.2008 toivottavasti ei muita sivuvaikutuksia tulisikaan, että voisi jatkaa lenkkeilyä, ehkä jopa hiihtoa kun näyttää taas satavan lunta.

Maaliskuussa pitäisi olla ct-kuvaus näähdään kuinka sutent toimii.

Muuten tuolla aikaisemmissa kirjoituksissa kyselin sutentin toimivuudesta ja olen itse netistä seurannut.
Sutentilla on saavutettu täydellisiä vasteita.
Eräs kaveri amerikassa on syönyt sutentia jo 4 vuotta ja hän on ollut jo noin 3 vuotta taudista vapaa. Mutta kun hän lopetti sutentin syönnin niin alkoi kuvauksissa näkyä muutoksia ja siksi hän syö sutentia edelleen, muistaakseni 37,5 mg
Euroopassa on erään urologi sivuston mukaan eräs potilas jolla oli massiivinen imusolmuke osallistuminen.
Viiden sutent kuurin jälkeen taudista vapaa ollut kirjoitus hetkellä 6 kuukautta.
http://linkinghub.elsevier.com/retrieve/pii/S0302283808011068
Ja painaa esim sciensedirect niin sivu aukeaa
Kuulun itse myös Kidneyonc sähköposti sivustoon.
Josta tulee jokapäivä 15-25 sähköpostia jokapäivä.
Ihan hyödyllistä tietoa. Voi myös kysellä itse omasta tilanteesta mailman laajuisesti.
Kolekan kannattaa kokeilla sutentia sillä se on juuri nimenomaan kirkas solu karsinooman tarkoittettu ja vaste 65-75%.

Voimia kaikille .
Kartsa | 19.1.2009 klo 13:53:12