Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Re: Re: Munuaissyöpä

Hei. Olen seuraillut tätä palstaa täältä Ruotsista käsin jo jonkin aikaa, en ole löytänyt vastaavaa täältä. Meitä "munuaissyöpäläisiä" kun on aika vähän ja useimmat kai jo sen verran vanhoja ettei tietokoneen käyttö aina luonnistu.
Itse olen pian 54-vuotias nainen. Vasen munuainen poistettin tammikuussa 2006, "terveenä" puoli vuotta, sitten löytyi metastaaseja keuhkoista, entisen munuaisen paikalta ja aivoista. Viime kontrollissa sitten myös maksasta ja oikeasta polvesta. Olen saanut erilaisia käsittelyjä, gammaveitsellä on poistettu jo yli 20 metastaasia(pieniä) päästä, sutent ja nexavar on läpikäyty (sivuvaikutukset!)ja nyt saan ensimmäisenä Ruotsissa Toriselelia jonka vaikutuksesta en vielä tiedä mutta ainakin sivuvaikutukset ovat lieviä.
Vaikka tämä onkin paskamainen tauti yritän elää niin normaalia elämää kuin mahdollista niin pitkään kuin mahdollista, nuorin lapsi on vasta 13 vuotta ja tarvitsee kovasti äitiä murrosiän myrskyissä. Tsemppiä teille kaikille tämän palstan lukijoille. Terveisin Jaana
J54 | 26.2.2008 klo 01:23:25