Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: R: Re: Munuaissyöpä

Heippa taas! Täytyy itse kirjoitella kun muiltakaan ei ole mitään kuulunut.
Olin silloin 8.8 lääkärin vastaanotolla, mutta se olikin sellainen rutiininomainen käynti josssa samalla kartoitettiin, hoidon ( Avastin) lopettamista jos vastetta ei löydy. Puhutettiin myöskin saattohoitopaikoista, ja ainakin itse olen toivonut pääseväni kun se aika tulee niin Terhokodin kotisairaalaan. Kotiväki on sitoutunut hoitamaan kotona loppuun asti, mutta lääketieteellistä apua tarvitaan Tehokodista. Nyt sitten on pään magneettikuvaus , sekä vartalon tt kuvaus ennen lääkäriä 18.8. Jolloin on sitten varma tieto sairauden nykytilasta, lääkäri sanoi vain niin mukavasti että rupean olemaan 1,5 vuotta sairastaneena vaaravyöhykkeessä kun tilastot ennustavat minulle 2 vuoden eloisaoloprosenttia 0-20. Mutta ne on ennustetuita, ja yritän lähteä taas hetkeksi espanjaan syyskuun lopulla.
Pahoinvointeja on ollut välillä pahojakin, mutta niistä ollaan selvitty opioideilla, ja onneksi nekin ovat olleet satunnaisia. Mahtaisiko johtua mahan metareista. Aika kenkkumainen tauti tämä syöpä on , vie henkisiä että fyysisiä henkivaroja. Ja lopuksi ehkä hengenkin. Mutta siitä ei olla ihan heti valmiita luopumaan.
Voimia kaikille kanssasairastajille, sekä heidän omaisilleen.
PS. Miten Sam teillä on mennyt ?
Terveisin Kari
koleka | 28.8.2007 klo 02:03:01