Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: : Munuaissyöpä

Vaimolla kokeiltiin sutentia levineeseen munuaissyöpään mutta vastetta ei tullut valitettavasti. Sitten siirryttiin interferoniin. Tauti on silti edennyt. Nyt kokeillaan interferonin ja Avastinin yhdistelmää.

Suntentista (sunitibin tuotenimi)tuli varsin kovia sivuvaikutuksia (mm. limakalvo-ongelmia). Interferoni pistoshoito lähinnä väsyttää ja aiheuttaa lihassärkyä ja pientä kuumeilua (flunssaoireita muistuttavia), mutta on ollut kaikkiaan helpompi kuin sutent.Näin siis meillä...

Samalla tässä erityiskiitokset Karille kirjoittelusta, jotka heijastavat valoisaa asennetta. Olen saanut niistä voimaa omaan tilanteeseeni. Olen jossain vaiheessa jäämässä kolmen pienen muksun kanssa jatkamaan tätä sirkusta. Olen kuitenkin päättänyt selvitä - vaikka koville ottaakin (nytkin tippa linsissä).

Laatuaikaterveisiä kaikille!
isa2006 | 5.9.2007 klo 13:28:23