Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä

Hei kanssamatkustajat! Olen lukenut viestit alusta asti ja saanut niistä voimaa perheemme tilanteessa. Miehelläni todettiin munuaissyöpä pari kuukautta sitten. Ensin urologi sanoi, että mitään ei ole tehtävissä, koska syöpä on metastoitunut lymfajärjestelmään. Hän muutti kuitenkin mielensä ja mieheni leikattiin 6.1.09 ja tänään 14.1.09 hain hänet sairaalasta. Kasvain ja munuainen poistettiin, mutta lymfajärjestelmään ei koskettu. Tuloksia patologilta ei ole vielä tullut ja sairaalan syöpäosastolta tullaan ottamaan yhteyttä ensi viikolla. Mieheni on hollantilainen ja elimme tätä ennen siten, että minä olin työni vuoksi Suomessa, johon hän tuli oman työnsä vuoksi viikoittain. Sairauden vuoksi olemme nyt siirtyneet Hollantiin, jossa tämä kaikki nyt tapahtuu. En puhu hollantia, joten haen tietoa netistä suomeksi ja englanniksi. Amsterdamissa sijaitseva syöpäsairaala tarjoaa "the second opinion"-palvelua, johon olemme menossa, kun saamme paikallissairaalasta Frieslandissa tiedot leikatusta kasvaimesta ja heidän ehdottamansa hoitosuunnitelman.
senta | 14.1.2009 klo 14:32:35