Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: : Re: Munuaissyöpä

Meillä tilanne nyt se, että omainen kävi ylävatsan uä:ssä -
lääkäri oli kuulemma löytänyt ´useita vesikystoja`joista ei tarvitse olla huolissaan.
Sitä vain, että silloin kun munuaissyöpä löydettiin siinä oli myös ensim ´vain vesikystoja`- loppujen lopuksi poistetussa munuaisessa oli 4,5 cm maligini kysta.
Omainen EI ollut maininnut pissavaivoistaan, ei pesen pissapyykkiä kuten tähän saakka - tai en kauan.
Sen verran olen väsynyt kun en ikinä saa öitäni nukkua rauhassa että olen laittanut avioeropaperit vetämään.
TÄmä tilanne on täysin kestämätön.
Joka aamu, herään 3-5 välillä kun hän käy pissalla, ei tämän ikäinen enää nukahda kuten nuorempana uudelleen.
Puhuin hänen kanssaan ja sanoin, että joko haet apua pissavaivaan tai joku muu saa alkaa pestä pissapyykkiäsi -
hän siihen vaan: kyl mä pärjään yksinkin.
Olkoon sitten niin, minä en loppuelämääni aio pestä pissapyykkiä, nukkua huonosti joka yö ja herätä kitisevän ihmisen jorinoihin.
Hoitavaan lääkäriin en enää edes viitsi ottaa yhteyttä.
Mitä se kannattaa, kun on tuo vuonna 1993 voimaan tullut potilaslaki joka takaa itsemääräämisoikeden - mikäs siinä, mutta mnä määrään nyt itselleni normaalia elämää, normaalia yöunta eikä yhtään pissapyykkiä enää.
Väsyin liikaa.
Kukaan ei voi sitä ymmärtää.
mallabe | 13.10.2007 klo 15:55:08