Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä

Tervehdys saitin lukijat ! Tänään olin sitten lääkärissä kuulemassa, vartalon ja päänalueen kuvauksien tuloksista.
Oli huojentavaa kuulla, ettei etäpesäkkeet olleet alkaneet kasvaa. Muutama oli jopa pienentynyt, mutta sitten yksi oli kasvanut viisi millmetriä.
En tiedä onko näillä tuloksilla merkitystä aiemmalla Interferonihoidolla, mutta joka tapauksessa uudet kokeet on kolmen kuukauden kuluttua. Ja olen ollut hoidoitta nyt joulukuusta alkaen.
Aika erikoista tottua tälläiseen pätkä elämään, mutta kun olin jo aiemmin sen arvellut sen loppuvan jo aikaisemmassa vaiheessa niin tämä lisäika tuntuu todella koistavalta.
Olen käytännöllisesti katsoen oireeton toistaiseksi, ja nautin siitä. Kun puhuimme lääkärin kanssa jatkohoidoista tulevaisuudessa kun etäispesäkkeet rupeaa antamaan elonmerkkejä, niin keskustelussa tuli esille uusi lääke nimeltään Avastin. Olisiko kenelläkään tietoa tämän lääkkeen sivuvaikutuksista, ottaisin tiedon mielellään vastaan jos jollain sitä on.
On muuten ystävät mahtavaa kokea kevät jota ei viime toukokuussa uskonut näkevänsä, kyllä se pätkä elämäkin toivottomuuden voittaa.
Voimia teille kaikille lukijoille.
Terveisin Kari
koleka | 9.3.2007 klo 00:08:56