Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä

Hei Tuulihaukka ja muutkin!

Kyllä niitä, joilla tsägä on käynyt, on, mutta hepä eivät varmaan kovin aktiivisia ole täällä syöpäpalstalla, koska muuta hoitoa sitten ei ole. Tunnen yhden, jolta leikattiin munuainen kasvaimineen ja syöpä ei ollut ehtinyt levitä. Kontrolleja tietysti on. Hän käy töissä ja tuntee voivansa hyvin.

Toivottavasti patologin vastaus tulee nopeammin kuin kuukauden päästä, minä sain tiedon jo viikon kuluttua kun olin sairaalassa.

Tuohon Sutent/Nexavar -keskusteluun liittyen: minulle oli Nexavar yksi vaihtoehto Sutentin jälkeen, kun sivuvaikutuksia tuli aika paljon eikä toivottua vaikutusta pesäkkeisiin näkynyt. Nyt olen syönyt Sutentia pienemmällä annoksella (25mg) ja sivuvaikutuksia on vähemmän.

Tuulihaukka: jos syöpä on levinnyt, sitäkin voidaan hoitaa. Toivotaan kuitenkin, että selvisitte leikkauksella. mahdollisimman hyvää syksyä!
Ria09 | 2.9.2009 klo 16:44:17