Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

munuaissyöpä

haluan enteks sanoa , että mulla ei oo vielä diagnosoitu munuaissyöpää , mutta molemmissa munuaisissa on alle 4cm kasvaimet , jotka voivat toki olla myös hyvänlaatuisia, mutta olen jokseenkin skeptinen, koska poltan piippua ja alkomaholiakin käytän , joten suht normaali 60-jäppönen.menen ti 2.6 ultraohjattuun ohutneulanäytteiden ottoon , joten siitä 2-3 vkoa tulee ehkä funtsittua ehkä muutaman kerran kuis äijän käy.se,mikä minua ehkä ihmetyttää on , että olen itse suht tyyni , poikkeuksena alun itkut , jotka menivät suht nopeasti ohi, päinvastoin olen joutunut rauhoittelemaan läheisiäni , vaimoa 2 tytärtäni anoppia ja siskojani .onks nää ohutneulajutut kivullisia , paik.puudutushan siihen tulee, että kuvittelis niistä selviävän.luin KOLEKAN tarinan ja otan osaa omaisten suruun, jos sitä yleensä pystyy tuntematon ihminen tarpeeksi tukemaan.kesä on alkanut, nautitaan siitä, kirjoitan kyllä jatkoa, jos ketä kiinnostaa.jaksamista kaikille taudin kanssa taisteleville , koska se on erittäin salakavala. yst.terv. KARRA
karra | 30.5.2009 klo 17:44:36