Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hormonihoito

Tervetuloa vain keskustelemaan Hienoa että olet löytänyt tänne. Mielestäni tämä on ollut parasta mahdollista hoitoa ja vertaistukea mitä itse olen saanut kesäkuun alun jälkeen, jolloin tämä pommi jysähti tietoisuuteeni.

Leikkauksesta selvisin hyvin, enkä päivääkään ennen sytoja kokenut olleeni sairaana. Nythän ei vielä tiedetä mitä se sinun pattisi sisältää, joten kannattaa ottaa asia kerrallaan, niillä on tapana järjestyä. Kannattaa availla tänne omia keskusteluviestiaiheita niin päivänpolttaviin kysymyksiisi tulee varmasti vastauksia.

Minullekin oli todella rankka juttu kertoa äidilleni. Äitini 85v on hyvin ulospäin suuntautunut ja kertoo kaiken kuulemansa eteenpäin ja kuten äidit yleensä niin on huolissaan. Aluksi päätin etten kerro kun vasta sitten kun on ihan pakko. Leikkaus oli ohi ja vasta kun sain patologin tulokset, kerroin että löysin kyhmyn jonka menen ja poistatan ja sitten kun sytot alkoi kerroin että löytyi syöpäsoluja mutta onneksi on täsmälääke jota saan. Näin on menty heinäkuusta syyskuuhun ja kun hiukset ohenivat sytoista kerroin että nyt on tarpeen hiuslisäke, eikä äiti ole huolissaan eikä tajua vaikka yleensä tajuaa hyvin kaiken että minulla on peruukki. Kerroin aina positiivisen version äidille. Syöpä on kummallinen tauti ei se näy päällepäin ja alkushokin jälkeen olen miettinyt kenelle kaikille kerron ja miten koska jokainen jolle olen taudista kertonut on järkyttynyt.
tullis | 25.9.2011 klo 18:21:48