Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hormonihoito

Hyvää huomenta sinulle ja kaikille muille tämän ongelman kanssa
painiskeleville!

Eikö muuten ole hullua, että itse asun 4 km Päijät-Hämeen sairaalasta,
ja minulle jo sanottiin, etten välttämättä pääse sädetykseen Lahteen,
vaan sitten sinne Tampereelle :)

Missä sinut leikattiin? Eilen lähdin tosi hätäisesti kyselemään kaikkea, mutta sitten katsoin niitä sinun syyskuun alun viestejäsi
ja huomasin, että samassa junassa mennään, minä vaan siellä vikassa vaunussa, kun sinä olet jo päässyt tässä asiassa pari vaunua eteenpäin.

Enää en itke joka päivä, olen päässyt sinuksi tämän asian kansssa,
pystyn jopa keskittymään työhön ja pitämään mielialaa korkealla kolmen jo aikuisen lapseni kanssa. Minulla on kaksi aivan ihanaa
tytärtä, jotka myötäelävat tuskaani. On sitten poikakin ja mies, joiden
on kaiketi vaikeampi asettua minun saappaisiini. Mitenkä sinun läheiset ottivat asian?

Minulla on kaksi siskoa, joista toinen sanoo, että äidille (90v) pitää kertoa asia sellaisena kuin se on, ja toinen haluaa, että kerron vain, että rinnassa on patti ja se poistetaan. Äiti ei ole
dementikko, ymmärtää kyllä asiat, mutta saattaa ottaa tämän liiank
in raskaasti.
Miksi tässä kaikessa pitää vielä huolehtia läheisistä?
Kaiketi se on heille helpompaa kuin itselleni...

Älä muuten tunne huonoa omaatuntoa, ole rohkeasti onnellinen, että
sinun kohdallasi asiat menevät näin, päivä kerrallaan parempaan päin.

Uskon, että keskustelemme vielä usein tällä palstalla aiheesta, itselleni ainakin tämä avasi aivan uuden kanavan, oma mieheni kun ei
ole kovin hyvä keskustelija/kuuntelija, ja minä kun tunnun jauhavan tästä koko ajan.

Hyvää sunnuntaita!

Terkuin Marke
markrani | 25.9.2011 klo 10:49:58