Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hormonihoito

Eihän minulla tässä enää hätää ole, sillä olet oikeassa siinä, että tunnen saaneeni kuin lottovoiton, koska en joutunut sytostaattihoitoihin. Tunnen lähes huonoa omaa tuntoa siitä, että minä pääsen tästä syövästä helpommalla kuin monet muut, tuttavapiirissäniki on pari sytostaattihoitolaista ja tiedän miten raskasta se on. Mutta tiedän myös, että siitäkin selviää ja toinen tuttavistani on jo siitä selvinnyt ja on jo pirteä oma itsensä, hiukset kasvavat takaiksin vinhaa vauhtia entistä ehompina.

Asun Riihimäellä, joten minullekin Lahti olisi ollut lähempänä ja sisareni asuu siellä lähellä, mutta niinpä vain joudun Tampereelle asti kulkemaan minäkin. Kysyin lääkäriltä mahdollisuutta päästä Hesaan, sillä sinne minun olisi kaikkein helpointa kulkea, mutta kuulemma on sielläkin sellainen ruuhka, että lähettävät Hämeen piirin asiakkaat aina takaisin sieltä.

Tämä palsta oli minullekin suuri löytö ja olen saanut täältä paljon vastauksia kysymyksiini ja tukea omassa toipumisessani. Aina on vastattu vaikka miten "pieniä" asioita olen kysellyt. Kysele sinäkin vain, sillä kyllä se tiedonsaanti helpottaa sitä oloa.
Janna61 | 25.9.2011 klo 09:38:20