Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Syövästä hyviä puolia?
Olen itsekin huomannut, että sairastaminen vahvistaa jos ei ole kuolemaksi. Oli vain odottamatonta, että joku ottaa puheeksi tällaisen aiheen. Oikein hyvä! Teillä kaikilla on näköjään herännyt rakkaus toisiin ihmisiin ja itseensä. Sen huomaa siitä myötätunnosta ja auttamisen halusta. Sairastuin n. 5 vuotta sitten ja koin aivan samalla tavalla. Nyt, tänä kesänä, vasta tajusin mistä kaikki johtuu. Omalla kohdallani se ainakin oli Jumalan johdatusta. Olin vain ennen liian kova ottamaan vastaan Jeesuksen elämääni. Kovalla kädellä "peltoa" jouduttiin kyntämään, ennen kuin siemen iti. Ja Luoja antoi sille kasvun. Nyt en pelkää enää mitään, sillä Jeesus on kanssani koko ajan. Tiedän, että mitään ei tapahdu sattumalta ja kaikella on tarkoituksensa. Ja kun tämä maallinen vaellus päättyy, tiedän, että olen menossa kotiin Isäni luo. Siunausta kaikille! T. Hempukka- Re: Syövästä hyviä puolia?kielo43
- Re: Syövästä hyviä puolia?Hempukka
- Re: Syövästä hyviä puolia?tuulikki
- Re: Syövästä hyviä puolia?Yöperhonen
- Re: Syövästä hyviä puolia?Kehäkukka
- Re: Syövästä hyviä puolia?iirisrukka