Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Syövästä hyviä puolia?
Otsikko saattaa hämmästyttää ja järkyttääkin, mutta oletteko huomanneet syövän tuoneen mukanaan mitään hyvää elämäänne?Minä huomaan tässä kuluneiden kuukausien aikana muuttuneeni. Olen paljon rohkeampi kuin ennen, sekä ulkoisesti että sisäisesti. Olen tajunnut entistä selkeämmin, mitä haluan tulevaisuudessa tehdä ja minkälaiseksi yritän elämäni järjestää. Olen itsekkäämpi kuin ennen (mikä tietenkään ei ole pelkästään hyvä juttu) mutta toivottavasti ihan terveellä tavalla. Tajuan elämän lyhyyden ja ainutkertaisuuden, ja myöskin oman ainutkertaisuuteni, ja haluan saada siitä kaiken irti. En pelkää tulevaisuutta - päinvastoin. Haluan tehdä loppuelämästäni parhaan mahdollisen.
Ulkoinen rohkeus tulee esiin monella tavalla. Olen rohkeampi puhumaan ja sanomaan mielipiteeni. En hermostu enkä suutu yhtä herkästi; monet asiat, jotka ennen ärsyttivät, tuntuvat nyt pikkuseikoilta. Ihmiset katsovat kaljuani - katson heitä takaisin suoraan silmiin. Pukeudun niihin vaatteisiin, joita ennen pidin vähän arastellen - mieli teki mutta rohkeus ei riittänyt. Nautin naiseudestani ja olen omasta mielestäni kauniimpi kuin ennen.
- Syövästä hyviä puolia?Rae
- Re: Syövästä hyviä puolia?kielo43
- Re: Syövästä hyviä puolia?Hempukka
- Re: Syövästä hyviä puolia?tuulikki
- Re: Syövästä hyviä puolia?Yöperhonen
- Re: Syövästä hyviä puolia?Kehäkukka
- Re: Syövästä hyviä puolia?iirisrukka