Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Syövästä hyviä puolia?

Ei niin hyvää, ettei jotain pahaakin. Minua tuki oma mies ja lapset ihan täysillä ja uskoivat parantumiseeni ihan yhtä paljon kuin minä itsekin. Toisin kävi omien sukulaisteni suhteen, tapahtui jotakin ihan käsittämätöntä: He varmasti luulivat, että minä kuolen ja oma äitini katkaisi välit minuun ”myymällä?” omaisuuttaan minusta salaa veljelleni ja hänen perheelleen. Veljeni ei ole pitänyt minuun mitään yhteyttä. Äidilläni on alkoholiongelma ja vain juovuksissa hän minulle soittaa ja kaivelee vanhoja juttuja ja sättii koko meidän perheen maan rakoon. En kestä enää kuunnella näitä juttuja ja olen päättänyt, että se on nyt loppu. Tämä on ollut melkeinpä raskaampaa kestää kuin rintasyöpäni. Mutta olen päättänyt selvitä tästäkin. Miksi en, onhan minulla oma perheeni ja mieheni sukulaiset, joista on yllättäen tullut parhaita ystäviäni ja kannustajia. Tiedän, että tämä kuulostaa uskomattomalta, mutta totta se on. Pääasia on että saisin elää terveenä ja perheeni kanssa. Maallisesta mammonasta ei ole niin väliä.
Yöperhonen | 4.10.2006 klo 15:59:31